novetats
martes, 9 de noviembre de 2010
Ja no sóc verge
Avui és 8 de novembre de2010 i a la classe d'internet m'han desvirgat.Fa una setmana que estic fent el curs i cada dia aprenc coses noves, coses que jo no havia fet mai.
A partir d'aquest curs aniré ficant en pràctica tot el que estic aprenent.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario