martes, 9 de noviembre de 2010

Ja no sóc verge

Avui és 8  de novembre de2010 i a la classe d'internet m'han desvirgat.Fa una setmana que estic fent el curs i cada dia aprenc coses noves, coses que jo no havia fet mai.
A partir d'aquest curs aniré ficant en pràctica tot el que estic aprenent.

No hay comentarios:

Publicar un comentario